خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/07 - 11:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
رجایی:

سرمایه‌گذاری برای حمایت از زنان و تحکیم بنیان خانواده به کاهش آسیب‌های اجتماعی منتهی می‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، سرمایه‌گذاری برای حمایت از زنان و تحکیم بنیان خانواده را راهکاری موثر در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق و ...دانست.

حسین رجایی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه حمایت از زنان و توجه به تحکیم بنیان خانواده‌ها باید در بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه دنبال شود، گفت: بی‌تردید حمایت از مادران به عنوان رکن اصلی خانواده از جمله اقدامات مهمی است که باید برنامه هفتم توسعه به طور جدی پیگیری شده و تضامین حقوقی، اقتصادی و اجتماعی برای این بخش ایجاد شود.



نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آنچه مسلم است حمایت از زنان و بالتبع آن تقویت بنیان خانواده به کاهش آسیب‌های اجتماعی منتهی خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: اگر ما در در قالب بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه به تعیین تضامین لازم برای اجرای قوانین جوانی جمعیت و تعالی خانواده و پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار بپردازیم قطعا گامی موثر در جهت تحکیم بنیان خانواده‌ها برداشته می‌شود.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در جهت حمایت از زنان و تحکیم بنیان خانواده قطعا ارتباط مستقیمی با کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق و ...دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 357821
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار