خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/16 - 14:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
فلاحی در یادواره ۸۷ شهید بانوی نهاوند:

زنان در کنار مردان سپر پولادین انقلابند/ از استخوان شهدا صندلی قدرت نسازیم

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه زنان در کنار مردان سپر پولادین انقلابند بیان کرد که نباید از استخوان شهدا صندلی قدرت بسازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عنوان سخنران در یادواره ۸۷ شهید بانوی شهرستان نهاوند سخن گفت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، گفت: لازم نیست ما از شهیدانمان سپر بسازیم چراکه این ظلم به شهیدان است و امروز که ما از استخوان‌های شهیدانمان صندلی قدرت ساخته‌ایم نباید به این صندلی‌ها خیانت کنیم.



وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی زنان ما باید در کنار مردان مثل سپرهای فولادی عمل کنند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما به درستی تبیین نشده و دشمن با ساخت مستندهای دروغین می‌خواهد فلسفه انقلاب را زیر سوال ببرد و متاسفانه نسل‌های مختلف انقلاب نتوانسته‌اند باهم رابطه خوبی داشته باشند.



نماینده مردم ایلام در مجلس یازدهم با ابراز تاسف از اینکه امروز هویت جمعی در جامعه ما زخمی شده است، گفت: امروز مهمترین بزنگاه تاریخ انقلاب اسلامی است و در این شرایط حساس ما به مردان و شیرزنانی نیاز داریم که نسبت به هویت انقلاب اسلامی فهم داشته باشند و این هویت را با خونشان محافظت کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امیدواریم که روزی را شاهد باشیم که ریای سیاسی در جامعه ما مرده باشد و تریبون‌های ما محل وعده صادقانه باشند و روزی را شاهد باشیم شهیدان ما از رفتار و عملکرد همه ما راضی باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 348805
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار