خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/03 - 18:24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری:

رتبه هفتم شبکه سلامت از لحاظ تعداد مخاطب در میان 18 شبکه/ کارشناسان این شبکه از اساتید دانشگاه هستند و تضاد منافع ندارند

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه شبکه سلامت سیما در میان 18 شبکه از نظر مخاطب رتبه هفتم را به خود اختصاص داده و دارای جایگاه مناسب و موثری است، گفت: تمامی مسائل حوزه سلامت باید توسط این شبکه منعکس شود زیرا در آگاهی بخشی به مردم موفق عمل کرده است.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه شبکه سلامت سیما از شبکه هایی است که به صورت اختصاصی در حوزه سلامت اطلاعات مناسب را به مردم ارائه می کند، گفت: این شبکه در میان 18 شبکه از نظر مخاطب رتبه هفتم را به خود اختصاص داده و دارای جایگاه مناسب و موثری است.



وی با بیان اینکه کارشناس های این شبکه از اساتید دانشگاه ها هستند و تضاد منافع ندارند، ادامه داد: بودجه اولیه راه‌اندازی این شبکه برای نخستین بار در کمیسیون بهداشت مجلس مطرح و 3 میلیارد تومان برای آن پیش بینی شد.



نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم بر ضرورت تقویت شبکه سلامت تاکید کرد و گفت: تمامی مسائل حوزه سلامت باید توسط این شبکه منعکس شود زیرا در آگاهی بخشی به مردم موفق عمل کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 362235
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار