خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/04 - 21:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
کریمى فیروزجایى با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس یازدهم:

راهبردهای ترسیمی رهبری در تدوین و تنظیم برنامه های مجلس فصل الخطاب است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس برای اداره امور کشور بر مبنای فرامین رهبر معظم انقلاب برنامه عملیاتی دارد، گفت: هیأت رئیسه مجلس یازدهم راهبردهای ترسیمی رهبرى را در تدوین و تنظیم برنامه‌های مجلس فصل الخطاب می داند.

 علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت افزود: فرمایشات گوهربار امام خامنه‌ای در آغاز سومین سال مجلس یازدهم جان تازه‌ای به مجلس انقلابی بخشید.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص تمرکز مجلس بر مسائل اصلی کشور خاطرنشان کرد: هیأت رئیسه مجلس در تنظیم دستور کار هفتگی و نقشه راه مجلس این موضوع را بصورت ویژه مدنظر قرار خواهد داد.



دبیر هیأت رئیسه مجلس با اشاره به تنگناهای اقتصادی و فرهنگی کشور اظهار کرد: ریشه‌یابی و درمان اساسی مشکلات مبتلابه کشور همکاری و همراهی ارکان اصلی نظام در سه قوه را طلب می‌کند.



این نماینده مجلس با تأکید بر شناسایی راه‌های درمان مشکلات یادآور شد: رویکرد حل‌المسائلی مجلس و دولت بستر را برای چاره جویی مسائل بنیادی کشور فراهم می‌آورد.



وی گفت: مجلس برای اداره امور کشور بر مبنای فرامین رهبر معظم انقلاب برنامه عملیاتی دارد.



دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به شرایط حساس کشور لزوم حفظ وحدت و انسجام داخلی را ضروری دانست و افزود: راهبرد اساسی کشور در مواجهه با شرایط حساس تقویت اتحاد و انسجام ملی است.



کریمی فیروزجایی با تأکید بر ضرورت حمایت از تصمیمات و اقدامات چاره ساز دولت در حل چالش های اساسی گفت: محور بنیادی تصمیمات عرصه حکمرانی تأمین منافع ملی با رویکرد هم افزایی است.



عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم تصریح کرد: چارچوب نظام مند و تقویت شده منافع پایدار کشور در قوای سه گانه نیازمند پشتیبانی و هم افزایی اثربخش مردمی است که بر مبنای آن تصمیمات عرصه حکمرانی عملیاتی می شود.



وی با ابراز خرسندی از رضایت رهبر انقلاب از جهت گیری کلی مجلس یازدهم افزود: رضایت رهبر فرزانه انقلاب از عملکرد کلی مجلس مایه دلگرمی و امید خادمان مردم در خانه ملت است.



کریمی فیروزجایی گفت: هیأت رئیسه مجلس یازدهم راهبردهای ترسیمی رهبر معظم انقلاب را در تدوین و تنظیم برنامه‌های مجلس فصل الخطاب می داند./



پایان پیام

  • کد خبر : 342832
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار