خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/24 - 18:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس درگذشت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفت

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ارتحال آیت‌الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن پیام تسلیت حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:



بسم الله الرحمن الرحیم 



إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ إلى یوْم الْقیامة



ارتحال عالم پارسا و ربانی ، مرجع عالم تشیع و مدافع حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و زبان گویای دفاع از حق و احکام الهی و خادم دلباخته آستان ملائک پاسبان حضرت ولی الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء ، زعیم حوزه های علمیه، حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی قدس سره موجب تاثر و تاسف گردید .



کارنامه پرافتخار ، تالیفات ارزنده و آثار ماندگار این مرجع عالیقدر ، سراسر از خیرخواهی برای کیان اسلام و تشیّع و دلسوزی برای همه بندگان خدا و نیازمندان و محرومان بود. 



عنایات و الطاف و دعاهای خالصانه ایشان همواره در ملاقات و دیدارها با مدیران مجمع خیرین سلامت کشور و خیرین ارجمند در حوزه سلامت بدرقه راه و زاد و توشه دنیوی و اخروی همگان بود .



ارتحال ملکوتی آن فقیه بزرگوار را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه و مردم شریف ایران و علاقمندان ایشان در همه نقاط جهان و خصوصا بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و همجواری با ائمه معصومین را از خداوند متعال برای آن مرحوم مسالت می نمایم .



دکتر حسینعلی شهریاری 

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور



۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰/



پایان پیام



 

  • کد خبر : 339039
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار