خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/07 - 12:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
در سفر رئیس کمیسیون بهداشت مجلس به قائن:

دو مرکز خدمات جامع سلامت افتتاح شد/ بازدید از بخش های مختلف بیمارستان ایرانمهر بیرجند و بررسی ارائه خدمات به بیماران

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به منظور بازدید از واحدهای بهداشتی درمانی و بهره برداری از مراکز خدمات جامع سلامت جدید تحت پوشش شبکه بهداشت قاین به این شهرستان سفر و دو مرکز خدمات جامع سلامت را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلام در سفر سه روزه به استان خراسان جنوبی از چندین مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی در بیرجند بازدید و سپس در آیین افتتاح مسجد خاتم النبیین مهرشهر شرکت کرد



رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ابتدا به بیمارستان رادیوتراپی و آنکولوژی ایرانمهر بیرجند رفت و ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان و دیدار با پزشکان و پرستاران، به عیادت از بیماران و گفت و گو با همراهان آنان پرداخت و نحوه ارائه خدمت به مراجعان بیمارستان را بررسی کرد.



وی در ادامه به ترتیب از مرکز آموزش بهورزی بیرجند و درمانگاه خیریه امام رضا ( ع ) در مسجد الحسین (ع) جوادیه بازدید کرد.



دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور همچنین همچنین با حضور در آیین افتتاح مسجد خاتم النبیین مهر شهر گفت: اصل و مبنای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسائل ایدئولوژیکی و اعتقادی ما است.



در ادامه حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور  در سفر به قائن، مرکز خدمات جامع سلامت شهر نیم بلوک در بنایی به متراژ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، مجمع خیرین سلامت استان و خیرین سلامت نیم بلوک را  بهره داری کرد.



همچنین مرکز خدمات جامع سلامت بیهود، در بنایی به متراژ۵۰۰ متر مربع  و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، بنیاد برکت و خیرین سلامت بیهود برای ارائه خدمات و مراقبت های بهداشتی به مردم این منطقه افتتاح شد.



پذیرش دانشجو و جذب نیروی متخصص بومی، امید به ماندگاری پزشکان در خراسان جنوبی را بیشتر می کند



رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جریان سفر به قاین یادآور شد که پذیرش دانشجو و جذب نیروی متخصص بومی، امید به ماندگاری پزشکان در خراسان جنوبی را بیشتر می کند و در این سفر مشکلات، چالش ها و اولویت های حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و استان مورد بررسی قرار گرفت و به طور قطع این مسائل و مشکلات به رئیس جمهور و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری منتقل خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 342908
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار