خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/04 - 17:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمدبیگی:

دفاع مقدس نماد مقاومت و ایستادگی ملت عزیز ایران در حوادث و توطئه‌های دشمنان است/ ضرورت حفظ اقتدار نیروی انتظامی

عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی دوران هشت ساله دفاع مقدس را نماد مقاومت، ایستادگی و ایثار ملت عزیز ایران در مقابله با توطئه های دشمنان دانست و بر ضرورت حفظ اقتدار نیروی انتظامی تاکید کرد.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس نماد مقاومت، ایستادگی و ایثار ملت عزیز ایران در سختی‌ها، بحران‌ها، حوادث و توطئه‌های دشمنان علیه نظام دینی و قرآنی ما است.



وی با تاکید بر اینکه مردم ایران تا پای جان پای قرآن، اسلام و ارزش های دینی ایستاده‌اند با اشاره به حوادث اخیر، افزود: لازم است مردم  و مطالبه‌گران علاوه بر جداسازی صف خود از اغتشاش گران و برهم زنندگان نظم و امنیت در تبیین و روشن‌گری گام بردارند؛ امروز نخبگان جامعه وظیفه دارند که ابعاد مختلف حوادث اخیر را برای مردم بازگو کنند.



نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم ادامه داد: باید فوت خانم امینی از ابعاد مختلف بررسی شود، این موضوع با قوت در مجلس در حال پیگیری است. همچنین باید به صورت جداگانه به ابعاد مختلف حوادث اخیر پرداخته شود.



محمدبیگی یادآور شد: پرونده فوت مهسا امینی در حال حاضر توسط پزشکی قانونی، دستگاه قضا، نیروی انتظامی و مجلس در دست پیگیری است و نتایج آن در اسرع وقت به مردم اطلاع رسانی می شود. البته مسئله اقتدار نیروی انتظامی هم امری مهم و ضروری است در این رابطه نیازمند حفظ اقتدار نیروی انتظامی هستیم تا بتواند در صحنه هایی که امنیت عمومی ما خدشه دار می شود محکم و متقدر وارد صحنه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 349440
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار