خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/11 - 12:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

درخواست نماینده بندر لنگه از مدیریت بحران برای ارسال کانکس به مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس، از مسئولان مدیریت بحران کشور و استاندار هرمزگان خواست تا پایان زمان اسکان اضطراری بلافاصله نسبت به اسکان موقت از طریق تامین کانکس به تعداد خانوارهای آسیب‌دیده از زلزله و امکانات مورد نیاز آنها اقدام کنند.

احمد جباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان، گفت: ما از همان لحظات اولیه وقوع اولین زلزله در این منطقه حضور پیدا کردیم، متاسفانه منازل مسکونی مردم در روستای سایه خوش که کانون اصلی این زلزله بوده به طور کامل تخریب شده است و 5 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و تعداد مصدومان نیز تا این لحظه از 18 نفر به حدود 44 نفر افزایش یافته است. همچنین به تعداد زیادی از بادگیرها در بافت تاریخی این منطقه آسیب رسیده است.



نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: استاندار هرمزگان و نیروهای امدادرسان از هلال احمر، بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از نیروهای مردمی از نقاط مختلف در این منطقه حضور دارند و کار اسکان اضطراری برای مردم زلزله‌زده در حال انجام است.



عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از مسئولان مدیریت بحران کشور و استاندار هرمزگان درخواست می‌کنم تا پایان زمان اسکان اضطراری بلافاصله نسبت به اسکان موقت از طریق تامین کانکس به تعداد خانوارهای آسیب‌دیده از زلزله و امکانات مورد نیاز آنها اقدام کنند چرا که اینجا هوا بسیار گرم است و امکان نصب کولر در چادرها وجود ندارد.



پایان پیام

  • کد خبر : 345021
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار