خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/04 - 18:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
در گفت و گو با خانه ملت مطرح شد:

خاطره نماینده مردم کلیمیان در مجلس از حضورش در مراسم اربعین حسینی و برخورد محترمانه زائران

نماینده مردم کلیمیان در مجلس با اشاره به حضورش در مراسم اربعین حسینی، گفت: زائران در حرم حضرت علی ( ع ) متوجه غیر مسلمان بودن من شدند اما برخوردشان محترمانه بود و با وجود گرمای هوا و تعداد بالای زائران هیچ نشانی از عصبانیت در آنها دیده نمی شد و با عشق و علاقه در این مراسم معنوی شرکت کردند.

همایون سامه یح نجف آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تقدیر از تلاش های جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین حسینی، گفت: برای نخستین بار همراه تعدادی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان برای نظارت بر روند خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در نجف و کربلا حضور یافتم.

وی افزود: روز نخست به زیارت حرم مطهر حضرت علی ( ع ) رفتیم و تحت تاثیر جمعیت بالای عزاداران و شور و حال آنها قرار گرفتم و جو روحانی بسیار خوبی حاکم بود.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس دوازدهم ادامه داد: در حرم حضرت علی ( ع ) مردم و زائران متوجه غیر مسلمان بودن من شدند اما برخوردشان محترمانه بود؛ با وجود گرمای هوا و تعداد بالای زائران هیچ نشانی از عصبانیت در آنها دیده نمی شد و با عشق و علاقه در این مراسم معنوی شرکت کردند.

سامه یح نجف آبادی با اشاره به بازدید از  مراکز درمانی جمعیت هلال احمر در نجف و کربلا، گفت: درمانگاه‌ها مجهز بودند و کادر درمان و پزشکان به تمامی زائران خدمت ارائه می‌کردند و مشکل جدی وجود نداشت؛ آمادگی جمعیت هلال احمر بسیار خوب بود و این خدمات رسانی تجربه بسیار خوبی برای جمعیت هلال احمر است./

پایان پیام

  • کد خبر : 382785
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار