خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/01 - 09:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمدبیگی در پیامی:

حفظ شأن و کرامت جامعه پزشکی ارتقای کرامت انسانی آحاد جامعه را در بر خواهد داشت

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: حفظ شأن و کرامت جامعه پزشکی ارتقاء کرامت انسانی آحاد جامعه را در بر خواهد داشت و ضروری است در راستای کاهش دغدغه‌ها و مشکلات مدافعان سلامت همتی مضاعف صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ ؛ فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن گرامیداشت و ادای احترام به پزشکان، پرستاران و شهدای سلامت، روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.



متن پیام بدین شرح زیر است:



و منْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا ...و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است (مائده 32).



در سالروز ولادت حکیم فرزانه و والامقام شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، فرصت مغتنم است تا از مقام شامخ پزشکان و مدافعان سلامت تجلیل کنیم. عزیزانی که تلاش های ارزنده و ایثارگرانه شبانه روزی و خستگی‌ناپذیر آنها در مسیر حیات و سلامت مردم عزیز همواره مستدام بوده؛ رنج را از جسم و روان بیماران زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح آنها می دمند.



جانفشانی جامعه پزشکی به تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت اهل بیت و  نقش بی بدیل آنها در تأمین سلامت آحاد مردم همواره قابل تکریم است، بی شک حفظ شأن و کرامت جامعه پزشکی ارتقاء کرامت انسانی آحاد جامعه را در بر خواهد داشت؛  ضروری است در راستای کاهش  دغدغه‌ها و مشکلات مدافعان سلامت همتی مضاعف صورت گیرد. همچنین به همکاران پرتلاشم تاکید دارم با اهتمامی افزون گوهر اعتماد مردمی را به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی جامعه پزشکی درخشانتر سازند.



امروز پرچمداری ارتقاء سلامت خانواده علی الخصوص مادر و کودک در راستای مقابله با پدیده سالمندی وحفظ نمای جوانی و چهره پویای جمعیتی کشور به عهده مدافعان سلامت است و نشاط و سرزندگی را برای ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد.



ضمن ادای احترام به پزشکان، پرستاران مدافعان و شهدای سلامت کشور و گرامیداشت یاد و خاطره این ایثارگران همیشه در صحنه، فرا رسیدن روز پزشک را به سپیدپوشان جامعه پزشکی کشور در عرصه‌های بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش تبریک عرض کرده و برای جامعه پزشکی که متعهدانه و بی منت در راستای ارتقاء سلامت و حفظ نمای جوانی جمعیت  تلاش می‌نمایند، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون در مسیر خدمتگذاری به مردم شریف را دارم‌./



پایان پیام

  • کد خبر : 347879
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار