خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/22 - 17:25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
لطفی خبر داد:

حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست کمیسیون اجتماعی مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست این کمیسیون به منظور ارائه گزارش از نحوه عملکرد این نهاد خبر داد.

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات دستور کار امروز ( سه‌شنبه، 22 آذر ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در این نشست رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن پاسخگویی به سوالات نمایندگان به ارائه گزارش از نحوه فعالیت‌های این نهاد پرداخت.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آقای بختیاری گزارشی در رابطه با مسائل بودجه‌ای و نحوه ارائه تسهیلات اشتغالزایی مربوط به سال های 1400 و 1401 و پیشنهاداتی را در خصوص رفع مشکلات این نهاد و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به افراد تحت پوشش آن ارائه داد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: در بخش دوم این نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به ارائه گزارش در خصوص نحوه عملکرد بنیاد و ارائه خدمات به جامعه ایثارگران پرداخت.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست تأکید کرد: در این نشست رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاونانش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونانش حضور داشتند./



پایان پیام



خبرنگار: مرضیه جلیلی

  • کد خبر : 353691
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار