خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/04 - 14:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
غنضنفرآبادی با اشاره به دیدار امروز نمایندگان با رهبر معظم انقلاب:

تلاش مجلس برای اصلاح ساختار بودجه و تقویت بدنه کارشناسی مرکز پژوهش‌ها

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب به نمایندگان ساده زیستی، مردمی بودن و احساسی نشدن را توصیه و بر ضرورت تقویت بدنه کارشناسی مرکز پژوهش های مجلس و اصلاح ساختار بودجه تاکید کردند.

موسی غضنفر آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار امروز نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبری ساده زیستی، مردمی بودن و احساسی نشدن را به نمایندگان توصیه و بر انقلابی بودن مجلس یازدهم تاکید کردند.



وی تنقیح قوانین و توجه به آینده نگری در قوانین  و مصوبات کارآمد را از جمله توصیه‌های رهبری خطاب به نمایندگان برشمرد و افزود: ایشان فرمودند که بهتر است مسائل قانونی از طرف دولت به مجلس بیاید تا قابلیت اجرا داشته باشد.



نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس یازدهم ادامه داد: معظم له بر ضرورت توجه جدی مجلس به برنامه هفتم توسعه تاکید و بیان کردند که در مورد اصلاح ساختار بودجه اقدام خاصی انجام نشده و عملکرد مرکز پژوهش های مجلس رضایت بخش نیست.



غضنفرآبادی یادآور شد: مجلس یازدهم به طور قطع باید اجرای دستورالعمل ها و توصیه های رهبری را در دستور کار قرار دهد و نسبت به اصلاح ساختار بودجه و تقویت بدنه کارشناسی مرکز پژوهش های مجلس و تصویب قوانین  کارآمد و آینده نگر اقدام کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 342800
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار