خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/14 - 17:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
میرمحمدی در تشریح نشست امروز کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد:

تلاش برای پیش‌بینی ردیف ویژه‌ای در بودجه 1402 برای بیمارستان‌های اعصاب و روان بنیاد شهید/ تشکیل کمیته ویژه‌ای به منظور پیگیری ارتقای کمی و کیفی خدمات تشخیصی جانبازان

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از تلاش این کمیسیون برای پیش‌بینی ردیف ویژه‌ای در بودجه 1402 برای بیمارستان‌های اعصاب و روان بنیاد شهید خبر داد و گفت: همچنین تلاش خواهیم کرد 50 میلیون دلار در بودجه برای خرید تجهیزات مصرفی جانبازان دیده شود.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز ( دوشنبه، 14 آذرماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی نحوه پرداخت مطالبات جانبازان توسط بیمه دی با حضور مسئولان بنیاد شهید، مدیرعامل بیمه دی و معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: در نشست امروز تاکید شد که جانبازان اعصاب و روان نیاز به خدمات ویژه دارند بنابراین مقرر شد با همراهی سازمان برنامه و بودجه ردیف ویژه ای برای بیمارستان های جانبازان اعصاب و روان در نظر گرفته شود.



وی افزود: همچنین مقرر شد برای خرید تجهیزات مصرفی جانبازان به ویژه جانبازان قطع نخاع مبلغ 50 میلیون دلار کارسازی شود و آن را در بودجه 1402 پیش بینی کنیم.



نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین در نشست امروز کمیسیون قرار شد سازمان برنامه و بودجه بحث تسویه مطالبات بیمه ای جانبازان را هم پیگیری کند و در این رابطه امیدواریم با پیگیری‌ها و مکاتبات کمیسیون این کار به بهترین نحو انجام شود.



میرمحمدی یادآور شد: از سویی مقرر شد کمیته پیگیری ارتقای کمی و کیفی خدمات تشخیصی، درمانی و دارویی جانبازان و خانواده های آنان با ریاست بنده برای پیگیری این موضوع تشکیل شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 353212
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار