خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/02 - 17:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
حاجی بابایی طی پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه:

تلاشگران عرصه عدالت نقش بی‌بدیلی در دفاع از مظلومان دارند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه با اشاره به نقش بزرگ پرسنل این قوه و تلاشگران عرصه عدالت، گفت: مجلس نیز همدل با دولت و قوه قضائیه برای ارتقای اعتماد عمومی تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به پرسنل این قوه تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



حمد و سپاس خداوند سبحان را که اول قاضی عالم است و انسان را مطهر به فطرت پاک عدالت و مزین به گوهر تابناک کرامت آفرید



فإذا سوّیْته ونفخْت فیه منْ روحی فقعوا له ساجدین



چه زیباست یاد از بزرگ انسان هایی که با ایمان و اخلاص و عمل صالح وعده نصرت الهی دادند و مصداق بارز این آیه شریفه شدند، با حیات و ممات خود نشان دادند که شان انسان سجده ملائک است.



یکم تا هفتم تیرماه به پاس بزرگداشت شهدای عدالت و نگاهبانان آرامش وامنیت کشور، هفته بزرگداشت قوه قضاییه نامگذاری شده است، با تبریک این ایام به تلاشگران عرصه عدالت و تکریم پرسنل قوه قضائیه که نقش بی بدیلی در حراست از ارزش های انقلاب اسلامی، صیانت از کرامت انسان، تحقق حقوق شهروندی، دفاع از مظلومان و مبارزه با قانون شکنی و حفاظت از امنیت پایدار و نظم و آسایش و آرامش ملت بزرگ ایران دارند، یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از عزیزترین فرزندان انقلاب را زنده نگه می داریم و به مقام والای تمام شهدای انقلاب اسلامی ایران ادای احترام می کنیم.



مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از قوای اصلی کشور، منسجم و همدل با دولت و قوه قضاییه برای ارتقای اعتماد عمومی و افزایش سرمایه های اجتماعی، بهبود معیشت مردمی تلاش می کند، امید است با استعانت از خداوند سبحان و ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شاهد عزت، سرافرازی واعتلای جمهوری اسلامی ایران باشیم.



حمیدرضا حاجی بابایی



رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی



پایان پیام

  • کد خبر : 344540
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار