خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/03 - 11:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
یزدی خواه در تشریح بازدید میدانی و پیگیری پروژه‌های راه و راهداری شهرستان ری مطرح کرد:

تعیین تیم حقوقی برای حل مشکل معارضین و آزادسازی اراضی پروژه‌‎های راه شهرستان ری

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بازدیدهای انجام شده از پروژه‌های راه شهرستان ری، از تعیین تیم حقوقی برای حل مشکل معارضین و آزادسازی اراضی پروژه‌‎های راه شهرستان ری خبر داد.

سیدعلی یزدی خواه در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  در تشریح بازدید میدانی خود و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، مدیرکل راه و شهرسازی و معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران و سایر مسئولان از ۳ پروژه ی فعال در کمربندی دوم تهران، عنوان کرد:  در این بازدید پروژه های مذکور مورد ارزیابی قرار گرفت.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل اجرای باند دوم عرشه پل و رمپ‌های ورودی و خروجی پل فیروزآباد، اصلاح هندسی میدان شهدای غنی آباد و تعریض و بهسازی حدفاصل محور امام رضا (ع) و میدان غنی آباد است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد کاهش بار ترافیکی در این محور خواهیم بود.



وی ادامه داد: در این بازدید میدانی ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در مسیر تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های کمربندی دوم، تصمیمات لازم جهت ابلاغ به شرکت های مشاور و پیمانکاران اخذ شد.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: در ادامه در خصوص روند اجرای پروژه کمربندی قلعه نو مقرر شد تیم حقوقی اداره کل راه و شهرسازی، موضوع معارضین و آزادسازی اراضی موجود را پیگیری کنند.



وی تصریح کرد: همچنین موانع و مشکلات پروژه بهسازی جاده چرمشهر و مشکلات گازرسانی روستاهای بخش فشافویه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 365701
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم