خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/29 - 19:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
نقدعلی در تشریح نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس خبر داد:

تصویب کلیات طرح فهرست احکام نامعتبر در حوزه تجارت

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس از تصویب کلیات طرح فهرست احکام نامعتبر در حوزه تجارت در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز ( یکشنبه،  29مردادماه ) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی جزئیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون مبارزه با قاچاق اسلحه و مهمات با حضور مسئولانی از قوه قضائیه، ستاد نیروهای مسلح، وزارت دادگستری و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس خبر داد و گفت: در نشست گذشته کمیسیون کلیات این طرح تصویب و در نشست امروز هم جزئیات آن بررسی و دو ماده از آن تصویب شد.



وی افزود: در تلاش هستیم در این طرح به ضرورت ها و موارد تاثیرگذار در جلوگیری از قاچاق اسلحه و مهمات بپردازیم تا بتوان آن را در مجلس یازدهم تعیین تکلیف کرد.



نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم با یادآوری بررسی طرح فهرست احکام نامعتبر در حوزه تجارت در ادامه نشست کمیسیون متبوعش، ادامه داد: کلیات این طرح در نشست امروز تصویب شد البته در گذشته هم ایرادات لایحه قانون تجارت با بیش از 500 ماده که در مجلس قبل مورد بررسی قرار گرفت را برطرف کردیم و مدت ها برای آن وقت گذاشته و نسبت به تکمیل آن اقدام کردیم و در حال حاضر هم در تلاش برای تعیین تکلیف این طرح هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 367079
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم