خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/23 - 12:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شاکری:

تصویب محرمانه و امنیتی بودن اموال مسئولان در مجلس به‌ هیچ وجه صحت ندارد/ هیچ طرح و لایحه ای پشت درهای بسته تصویب نمی شود

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه مجلس مصوبه‌ای در مورد محرمانه بودن اموال مسئولان نداشته‌است، گفت:  تصویب محرمانه و امنیتی بودن اموال مسئولان در مجلس به‌ هیچ وجه صحت ندارد زیرا جلسات صحن علنی از طریق رادیو پخش می شود و هیچ طرح و لایحه ای پشت درهای بسته تصویب نمی شود و مردم و رسانه ها در جریان مصوبات مجلس هستند.

اقبال شاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اینکه مجلس مصوبه‌ای در مورد محرمانه بودن  اموال مسئولان نداشته‌ است، گفت: چنین اظهاراتی به‌ طور کامل رد می‌شود و کذب محض است و چنین مصوبه ای وجود خارجی ندارد.



وی منشأ چنین اظهاراتی را افرادی دانست که منافعشان به خطر افتاده  یا قصد تضعیف مجلس را دارند و افزود: این افراد از جوسازی و انحراف افکار عمومی سود می‌برند؛ در رابطه با جوسازی های اخیر با قاطعیت اعلام می کنم که مجلس تاکنون مصوبه‌ای در این راستا نداشته است.



عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی به هر دلیلی از مجلس انقلابی ناراحت و به طور مداوم به دنبال تخریب و  ارائه‌ و انتشار اخبار کذب و غیرواقعی هستند.



شاکری با بیان اینکه ما در ارائه و انتشار لیست اموالمان هیچ مشکلی نداریم،  گفت: موافق انتشار لیست اموال مسئولان هستم و برای انتشار لیست اموالم اعلام آمادگی می‌کنم.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: تصویب محرمانه و امنیتی بودن اموال مسئولان در مجلس به‌ هیچ وجه صحت ندارد زیرا جلسات صحن علنی مجلس از طریق رادیو پخش می شود و هیچ طرح و لایحه ای پشت درهای بسته تصویب نمی شود و مردم و رسانه ها در جریان مصوبات مجلس هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 329015
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار