خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/30 - 12:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
فروردین:

تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت هدیه مجلس به مردم بود

رئیس فراکسیون ورزش در مجلس، با ارزیابی مثبت از تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در جهت برقراری عدالت در پرداخت از این مهم به عنوان هدیه مجلس به مردم یاد کرد.

محمد‌مهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با ارزیابی مثبت از تصویب گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص تصویب گزارش کمیسیون اجتماعی پیرامون طرح ساماندهی کارکنان دولت اعاده شده از شورای نگهبان، گفت: این اتفاق بسیار خوبی بود که بعد از 3 سال  طرح ساماندهی کارکنان دولت در صحن به تصویب رسید و همراهی همکاران در مجلس برای تصویب این طرح هدیه بسیار خوبی برای کارکنان دولت بود تا از بلاتکلیفی خارج شوند.



نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدوارم در خصوص عدالت در پرداخت نیز اشکالاتی که در نحوه پرداخت حقوق کارکنان دولت وجود داشت با تصویب این طرح برطرف شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: با تصویب این طرح تمام کارکنان اعم از شرکتی، قراردادی، پاره‌‎وقت و سایر کارکنانی که در قالب انواع قراردادها با سازمان‌های مختلف همکاری داشتند اما میزان دریافتی آنها متناسب با زحماتشان نبود و در این مورد منزلت کارکنان رعایت نمی‌شد، ساماندهی می‌شوند.



رئیس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدوارم ما به عنوان خادمان مردم توانسته باشیم با این اقدام دین خود نسبت به کارکنان دولت را ادا کرده باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 367137
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم