خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/24 - 15:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
گودرزی خبر داد:

تشکیل 3 کمیته تخصصی در کمیسیون اجتماعی مجلس به منظور بررسی مصوبات تلفیق برنامه هفتم

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از تشکیل کمیته‌های اداری و استخدامی، سلامت و رفاه اجتماعی در این کمیسیون به منظور بررسی مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.

حسین گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نحوه تشکیل و فعالیت کمیته‌های کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه با توجه به تصویب کلیات لایحه در کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کمیته‌های فرعی جهت بررسی موضوعات تشکیل شدند و به تعداد اعضای تلفیق کمیته‌های تخصصی تشکیل شدند و متناسب با شرح وظایف کمیسیون اجتماعی تعداد سه کمیته تخصصی به این کمیسیون واگذار شده است.



نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس یازدهم، ادامه داد: کمیته اول کمیته اداری و استخدامی است که با هدف بررسی و رسیدگی به مسائل و موضوعات اداری و استخدامی و نیز ساختار اداری و استخدامی کشور که در مواد ۱۰۵ و ۱۰۶ لایحه به آن اشاره شده تشکیل و جلسات عدیده‌ای از ابتدای هفته گذشته تاکنون برگزار شده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: کمیته بعدی کمیته سلامت اجتماعی است که موضوعاتی همچون آسیب‌های اجتماعی، حوزه زنان و خانواده و سایر موضوعاتی که جنبه اجتماعی دارد و با سلامت جامعه در ارتباط است در این کمیته به تفصیل بررسی می‌شود.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در نهایت آخرین کمیته، رفاه اجتماعی است که موضوعات مرتبط با بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی و رفاهیات ایشان در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد و تاکنون نیز کمیته‌های مورد اشاره جلسات عدیده‌ای با حضور دستگاه‌ها، سازمان‌ها و اشخاص ذینفع تشکیل داده و مصوبات مربوط به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم تحویل شده است./



پایان پیام



خبرنگار: مرضیه جلیلی

  • کد خبر : 364942
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم