خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/29 - 08:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
الهیان در دیدارهای مردمی مطرح کرد:

تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی و درمانی شهرستان اسلامشهر

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه دیدارهای مردمی خود با حضور در نماز جمعه اسلامشهر از نزدیک با مردم این شهر دیدار و گفتگو داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ زهره الهیان نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانان ، اسلامشهر و پردیس با حضور در نماز جمعه شهر اسلامشهر با مردم این شهر دیدار و گفتگو کردند. 



وی در نماز جمعه این شهر با ذکر بیان تعهد انقلابی مردم ایثارگر این شهر و تقدیم شهدا به این اب و خاک تصریح نمود: ما احساس وظیفه و دین داریم به مردم این شهر که همیشه ایام با از خودگذشتگی و فداکاری در پای آرمان‌های انقلاب و نظام همچون کوه ایستاده اند.



اختصاص اعتبارات مناسب با توجه به حجم مشکلات و کمبودها اسلامشهر



الهیان با تشریح پیگیری‌ها و اقدامات مجمع نمایندگان تهران در حوزه توسعه و پیشرفت این شهر تشریح نمود که ما با توجه به حجم مشکلات اسلامشهر در همان ابتدای مجلس یازدهم بنا را بر این گذاشتیم که همت خود را با اقدامات زیربنایی خود جهت رشد و توسعه همه جانبه شهر بکار گیریم؛ لذا از همان ابتدا برای پروژه بیمارستان اسلامشهر ، جاده کمربندی ، پروژه آب و فاضلاب اسلامشهر و مترو این شهر تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا بتوانیم با تصویب و جذب اعتبارات با توجه به ظرفیت سالیانه بودجه کشور بودجه خوبی را به این بخش ها اختصاص دهیم . 











زهره الهیان


عضو مجمع نمایندگان استان تهران همچنین این قول را به مردم فهیم این شهر دادند که همچنان نمایندگان آنها در خانه ملت با تمام توان عزم خود را برای توسعه این شهر بکارگیرند تا ان شاءالله مردم اسلامشهر بتوانند با رفاه بیشتر زندگی کنند چرا که  به قول رهبر کبیر و عظیم الشان انقلاب مردم  ولی نعمتان ما هستند و هر کاری هم ما انجام بدهیم مسلما در راستای ادای دین به این مردم نجیب و عزتمند  می‌باشد.



الهیان در پایان از آقای شریفیان بخاطر زحمات شبانه روزی وپیگیری‌های مجدانه برای حل مشکلات این شهر  تشکر و قدردانی نمودند./



پیان پیام



 

  • کد خبر : 344130
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار