خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/23 - 16:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
درخشان خبر داد:

تامین اعتبارات لازم برای رفع نیاز مناطق محروم به ماشین‌آلات در کمیسیون تلفیق بودجه تصویب شد

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس، از اصلاح بند(د) تبصره 5 لایحه بودجه 1402 در جهت تامین اعتبارات لازم برای رفع نیاز مناطق محروم به ماشین آلاتی همچون آتش نشانی و حمل زباله خبر داد.

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات پیشنهاد خود در کمیسیون تلفیق بودجه برای تامین ماشین آلات مورد نیاز مناطق محروم در قالب اصلاح بند(د) تبصره 5 لایحه بودجه1402، گفت: از آنجاییکه اکثر شهرها و روستاهای مناطق محروم فاقد ماشین آلات از جمله حمل زباله، لودر، آتش نشانی، ون و ... هستند لذا جهت رفع محرومیت در این حوزه پیشنهاد اصلاح بند(د) تبصره 5 لایحه بودجه 1402 را ارائه دادم.



نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: در پی ارائه این پیشنهاد تامین ماشین آلات مورد نیاز در شهرهای مناطق محروم با اکثریت آراء به تصویب رسید.



عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس، یادآور شد: در این بند به شهرداری‌های کشور و سازمان‌های وابسته به آنها اجازه داده می‌شود که بابت حمل و نقل عمومی زیرساخت‌های شهری تخصیص اعتبار تا سقف 120 هزار میلیارد ریال  از محل اوراق مشارکت را جهت مدیریت پسماند و نیروگاه‌های زباله سوز و ... در دستورکار قرار دهند.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: توجه به این مهم از مواردی بوده که در لایحه بودجه 1402 مغفول باقی مانده بود بنابراین با ارائه این پیشنهاد و تصویب آن نیاز مناطق محروم به این نوع ماشین آلات رفع خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 357072
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار