خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/17 - 21:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
نصیرایی در یادداشتی به مناسبت سالروز تشکیل جهاد سازندگی:

بسیج سازندگی نماد کامل محرومیت زدایی در کشور است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی سالروز بسیج سازندگی به فعالان این عرصه را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس یازدهم در یادداشتی با تبریک و گرامیداشت سالروز بسیج سازندگی به فعالان این عرصه، راه‌اندازی سازمان بسیج سازندگی را از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی دانست و از آن  به عنوان نماد محرومیت‌زدایی، جریان جهادی و خدمت به، ولی نعمتان انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و مهم کشور یاد کرد. متن یادداشت به شرح ذیل است؛



"بسم الله الرحمن الرحیم "



راه‌اندازی سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد محرومیت‌زدایی، جریان جهادی و خدمت به، ولی نعمتان انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و مهم کشور است.



امروز بسیج سازندگی با میدان‌داری گروه‌های جهادی تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته است.امید که روزبه‌روز نیز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.



اینجانب ضمن عرض تبریک این روز فرخنده و مبارک از تلاش‌های همه جهادگران این عرصه سپاسگزارم. دعای خیر امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش بدرقه راه و زندگیتان باد.



مجید نصیرایی- نماینده مردم شریف و انقلابی شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه./



پایان پیام

  • کد خبر : 341304
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار