خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/20 - 17:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

برگزاری نمایشگاهی از مقرارت و دستاوردهای اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان در مجلس

در حاشیه برگزاری نخستین رویداد نظاره جهش تولید دانش‌بنیان به میزبانی مجلس شورای اسلامی، نمایشگاهی از مقررات، اقدامات و دستاوردهای اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت همزمان با برگزاری نخستین رویداد نظاره جهش تولید دانش‌بنیان به میزبانی مجلس شورای اسلامی، نمایشگاهی از مقررات، محتوا، اقدامات و دستاوردهای قانون جهش تولید دانش‌بنیان در حاشیه این رویداد برگزار شد و مورد بازدید مهمانان و شرکت‌کنندگان رویداد قرار گرفت.

در این نمایشگاه مواردی مانند مقررات و بررسی محتوایی قانون جهش تولید دانش‌بنیان، قوانینی که به واسطه این قانون تغییراتی داشته‌اند، اسناد بالادستی حوزه دانش‌بنیان، امواج چهارگانه سیاست‌گذاری علم، فناوری و نوآوری در کشور، در قالب عکس‌نوشته و طرح‌های اینفوگرافی به نمایش گذاشته شده است.

دستاوردها و عملکرد معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان، از جمله آثار این قانون بر عملکرد صندوق‌های پژوهش و فناوری، برنامه برش استانی، زیست‌بوم صندوق‌های پژوهش و فناوری، چرایی ضرورت تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان، اقداماتی که دستگاه‌های دولتی را شامل این قانون می‌کند و درآمدهای حاصل از قانون جهش تولید دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۱، از دیگر مواردی است که در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 367878
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم