خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/28 - 10:40
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بهروزی‌فر ضمن تکذیب سخنان نقل شده از زبان وی درخصوص تعطیلی روز شنبه؛

بحث کمیسیون اجتماعی درباره تعطیلات آخر هفته کارشناسی بود نه مذهبی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تکذیب سخنان منتشر شده از قول وی در یکی از پایگاه‌های خبری داخل کشور و رسانه‌های معاند خارجی مبنی بر مخالفت مجلس با تعطیلی روز شنبه به دلایل مذهبی، گفت: آنچه دولت در لایحه خود مطرح کرده بود، تعیین شنبه تا چهارشنبه به عنوان روز کاری بود که ما در کمیسیون اجتماعی تنها از منظر کارشناسی و نه سیاسی و مذهبی لایحه را بررسی و مصوب کردیم.

خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم فومن و شفت و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تکذیب سخنان منتشر شده از قول وی در یکی از پایگاه‌های خبری داخل کشور و رسانه‌های معاند خارجی مبنی بر مخالفت مجلس با تعطیلی روز شنبه به دلایل مذهبی، عنوان کرد: در جلسه روز یکشنبه هفته جاری کمیسیون اجتماعی، لایحه اصلاح ماده (87) قانون مدیریت کشوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در راستای این اصلاحیه ما  اعضای کمیسیون اجتماعی براساس لایحه دولت روزهای کاری دستگاه‌های اجرایی را از شنبه تا چهارشنبه مصوب کردیم، به عبارت دیگر دو روز پنجشنبه و جمعه به عنوان روزهای تعطیل هفته تعیین شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مصوبه کمیسیون اجتماعی همان لایحه پیشنهادی دولت یعنی 40 ساعت و 5 روز کاری هفته در نظر گرفته شده است. این مصوبه به زودی وارد صحن علنی مجلس خواهد شد و اگر تغییراتی قرار است در آن صورت بگیرد، در صحن و در قالب پیشنهادات نمایندگان مجلس بررسی و رأی‌گیری خواهد شد.

بهروزی‌فر با تاکید بر اینکه موردی که از زبان بنده درخصوص بحث اقلیت‌های مذهبی و شاعبه‌ای که در دلیل مخالفت با تعطیلی روز شنبه مطرح شد، کذب محض است، تصریح کرد: ما ادیان الهی را قبول داریم و به پیروان آن‌ها احترام می‌گذاریم. جزو اقلیت‌های مذهبی کشور و هم‌وطن‌های ما هستند. در خارج از کشور و در سطح جهان هم مورد احترام و تکریم ما هستند، زیرا آن‌ها هم به خداوند اعتقاد دارند و جزو پیروان الهی هستند.

وی افزود: آنچه بنده در مصاحبه اعلام کرده بودم مربوط به لایحه دولت بود و آنچه دولت در لایحه خود مطرح کرده بود تعیین شنبه تا چهارشنبه به عنوان روز کاری بود که ما در کمیسیون اجتماعی تنها از منظر کارشناسی و نه سیاسی و مذهبی لایحه را بررسی و مصوب کردیم.

 همه روزهای هفته روز خداست

بهروزی‌فر در پایان تاکید کرد: ما معتقدیم همه روزهای هفته و ماه روز خداست و متعلق به این آفرینش است، لذا به هیچ وجه من الوجوه آنچه به نام بنده در یکی از پایگاه خبری داخلی و در یکی از رسانه‌های معاند خارج از کشور نقل شده را تأیید نمی‌کنم و اعلام می‌کنم کذب محض است./

پایان پیام

  • کد خبر : 377259
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار