خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/21 - 19:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
متفکرآزاد در جریان بازدید از غرفه مرکز نوآوری قوه مقننه مطرح کرد؛

بحث و گفت و گو در مورد تاثیرگذاری نفوذ و اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان در حاشیه نمایشگاه اینوتکس/ حضور فعال مرکز نوآوری مجلس در نمایشگاه

عضو هیات رئیسه مجلس ضمن اشاره به حضور فعال مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس یادآور شد در حاشیه نمایشگاه در مورد تاثیرگذاری نفوذ و اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان بحث و گفت و گو شد تا بتوان در مجلس دوازدهم پیش زمینه ذهنی برای انجام اصلاحات لازم و پیگیری های نظارتی بیشتر را داشته باشیم.

روح الله متفکرآزاد در جریان بازدید از غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: امروز بازدید مفصلی را از نمایشگاه اینوتکس داشتم و در جریان امکانات و نوآوری ها و ورود بخش های مختلف کشور، نهادها و مجموعه های تامین مالی به دانش پایه، نوآورانه و دانش بنیان قرار گرفتم و بحث مفصلی با کنش گران و ذینفعان در جریان بازدید صورت گرفت.

وی افزود: همچنین در مورد تاثیرگذاری نفوذ و اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان بحث و گفت و گو شد تا بتوان در مجلس دوازدهم پیش زمینه ذهنی برای انجام اصلاحات لازم و پیگیری های نظارتی بیشتر را داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین در ادامه با حضور در غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه با کارشناسان این مرکز و همچنین مرکز پژوهش ها در مورد اقدامات نوآورانه بحث و گفت وگو شد.

متفکرآزاد یادآور شد: طی این چند روز نشست ها و پنل هایی با حضور نمایندگان و کارشناسان به فراخور موضوعات مختلف در حاشیه نمایشگاه از جمله افتتاحیه فروم قانون گذاری، محفل هم اندیشی فناوران و نوآوران و قانون گذاران برای قانون خوب برگزار شد.

وی یادآور شد: امروز با حضور رئیس مجلس سامانه دستیار هوشمند تنقیح قوانین معرفی و اقدامات امیدبخش دیگری توسط کارشناسان تشریح شد که برای اینجانب هم جذابیت داشت و تاکید کردم که باید در  مورد این موضوعات تشریک مساعی و بررسی شود آیا به موضوع رگولاتوری در حوزه حکمرانی نیاز داریم یا خیر و اگر لازم داریم تا چه حد بوده و به مباحث علمی و اساسی در حوزه حکمرانی کشور پرداختیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 378199
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار