خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/21 - 13:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

انتقاد مقتدایی از عدم برگزاری انتخابات اصناف

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تأکید بر ضرورت برگزاری انتخابات اصناف، تصریح کرد: در صورتی که این روند اخلال در انتخابات‌ها و عدم اجرای قوانین مصوب مجلس ادامه پیدا کند قطعا موضوع را از طریق اعمال ماده ۲۳۴ و شکایت در کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری خواهیم کرد.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با انتقاد از تأخیر در برگزاری انتخابات اصناف، گفت: متاسفانه بعضا ۲۰ ماه است که انتخابات اصناف به علل مختلف عقب انداخته شده و مدتی بود که پس از تذکرات مجلس، مجدد انتخاباتها برگزار شد.



نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم افزود: در اواخر هفته گذشته مجددا شنیده شد وزارت صمت و مجموعه های استانی از جمله اصفهان و خراسان رضوی، مانع برگزاری انتخاباتها شدند و این مصداق عدم اجرای قانون و استنکاف از اجرای قانون است.



وی ادامه داد: ما تذکرات لازم را به صورت مکاتبه، شفاهی و تذکر کتبی به وزیر و زیر مجموعه وی اعلام کردیم ولی اخبار واصله حکایت از استمرار بی توجهی آقای وزیر به مطالبه اصناف و اجرای قانون دارد.



مقتدایی گفت: در صورتی که این روند اخلال در انتخاباتها و عدم اجرای قوانین مصوب مجلس ادامه پیدا کند قطعا موضوع را از طریق اعمال ماده ۲۳۴ و شکایت در کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری خواهیم کرد.



وی افزود: مطالبه اصناف از ما این است که مشخص شود چه جریانی در وزارت صمت و کشور به دنبال جلوگیری از برگزاری انتخاباتها و اجرای قانون هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 338733
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار