خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/16 - 16:17
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
در نشستی با حضور شجاعی علی‌آبادی در مجلس انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه ساخت سه مدرسه خیرّساز در ابهر، خرمدره و سلطانیه

در نشستی با حضور شجاعی علی‌آبادی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، نماینده خانواده خیّر نجفی و مسئولان آموزش و پرورش استان زنجان، تفاهم‌نامه‌ای جهت ساخت سه مدرسه در سه شهرستان ابهر، خرمدره و سلطانیه امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست امضای تفاهم‌نامه سه مدرسه شش کلاسه خیرساز در سه شهرستان ابهر، خرمدره و سلطانیه با حضور حسن شجاعی علی‌آبادی، نماینده مردم این سه شهرستان و نائب رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی، منصور اکبری، نماینده خانواده خیر زنده یاد حاج عباس نجفی، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش  و حمیدرضا اسلامی، مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان، ابوالفضل یوسفعلی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمدره، مجید مرادی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر و سیدمهدی آقامیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه در محل سالن جلسات  هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.



حسن شجاعی علی‌آبادی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن اشاره به فعالیت‌های پرتعداد و با کیفیت خانواده خیّر نجفی، به ساخت 20 مدرسه به دست این خیّر در سراسر کشور و قرارداد ساخت 80 مدرسه دیگر در مناطق محروم کشور اشاره کرد و گفت: امروز توفیقی بود که در مجلس شورای اسلامی، خانه ملت، میزبان مهمانان عزیز و گرانقدری برای امضای تفاهم‌نامه‌ای جهت ساخت سه مدرسه در سه شهرستان ابهر، خرمدره و سلطانیه داشتیم.



وی با ابراز خشنودی از آغاز کار ساخت این مدارس، اضافه کرد: این تفاهم‌نامه امضا شد و به زودی کار ساخت این سه مدرسه با هزینه خیّر شروع خواهد شد. امیدوارم با شناختی که از کار این خیّر بزرگوار سراغ داریم-که کاری بسیار با کیفیت و با سرعت را انجام می‌دهند- شاهد بهره‌برداری سریع از این سه مدرسه در سه شهر ابهر، خرمدره و سلطانیه باشیم.



نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: به جز این سه مدرسه که امسال ساخت آن شروع می‌شود، این خیّر بزرگوار متقبل شده‌اند سال آینده هم سه مدرسه دیگر در منطقه بسازند و به این ترتیب در مجموع شش مدرسه در سه شهرستان ابهر، خرمدره و سلطانیه به دست این خیّر بزرگوار احداث خواهد شد.



حجت‌الاسلام شجاعی در پایان گفت: از مسئولان آموزش و پرورش استان، بزرگوارانی که در این نشست حاضر شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم، مخصوصا از خانواده خیّر نجفی و نماینده ویژه ایشان که با نیت خیر و خالصانه و بزرگ را انجام می‌دهند. امید است که خداوند در دنیا و آخرت به زندگی این عزیزان برکت دهد و صواب آن به عددهای فراوان و اضعاف مضاعف به اموات این خیّر بزرگوار برسد.



پایان پیام/

  • کد خبر : 366188
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم