خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/02 - 14:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
ابراهیمی:

افزایش سطح آگاهی مردم در زمینه سلامت نیازمند آموزش و آگاهی‌بخشی است/ ضرورت تقویت شبکه سلامت سیما

عضو کمیسیون بهداشت مجلس بر ضرورت توسعه و تقویت شبکه سلامت سیما تاکید کرد و گفت: افزایش سطح آگاهی مردم در زمینه بهداشت و سلامت نیازمند آموزش و آگاهی بخشی است و رسانه ای مانند شبکه سلامت می تواند علاوه بر توجه به تحقق اهداف سلامت و بهداشت متولیان امر را نسبت به انجام تکالیف خود در حوزه سلامت آگاه کند.

یحیی ابراهیمی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه شبکه سلامت سیما برنامه های متنوعی دارد و در بحث ارتقای سلامت جامعه می تواند موثرتر واقع شود، گفت: نیاز است برنامه های این شبکه گسترده تر شود و همچنین ارزیابی مناسبی در رابطه با برنامه های آن صورت گیرد.



وی با تاکید بر اینکه نقش شبکه سلامت در ارتقای سلامت مردم بسیار مهم است، افزود: برخی برنامه های تلویزیون جذاب نیست و همچنین چیزی به اطلاعات مردم اضافه نمی کند اما برنامه های شبکه سلامت موجب ارتقای سطح اطلاعات عمومی، دانش و آگاهی مخاطبان در زمینه های مختلف پزشکی و بهداشتی می شود.



نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم با بیان اینکه برای پیشگیری از افزایش بار بیماری ها باید سطح سلامت مردم ارتقا یابد، ادامه داد: افزایش سطح آگاهی مردم در زمینه بهداشت و سلامت نیازمند آموزش و آگاهی بخشی است و رسانه ای مانند شبکه سلامت می تواند علاوه بر توجه به تحقق اهداف سلامت و بهداشت متولیان امر را نسبت به انجام تکالیف خود در حوزه سلامت آگاه کند.



نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم بر ضرورت توسعه و تقویت شبکه سلامت تاکید کرد و گفت: مباحث و برنامه های این شبکه باید در راستای پیشگیری و ارتقای سطح سلامت جامعه باشد و ماموریت خود را به خوبی انجام دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 362173
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار