خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/18 - 16:27
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
نوروزی:

افزایش بودجه دستگاه قضایی باید طبق برنامه ششم باشد/ بودجه‌ سازمان‌های زیرمجموعه باید جداگانه دیده شود

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر اینکه افزایش بودجه دستگاه قضایی باید طبق برنامه ششم توسعه باشد، گفت: بودجه‌ سازمان‌های زیرمجموعه قوه هم باید جداگانه دیده شود.

حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اینکه افزایش بودجه دستگاه قضایی باید طبق برنامه ششم توسعه باشد، گفت: همسان‌سازی حقوق کارکنان قوه و دستگاه های زیرمجموعه باید مورد توجه جدی قرار گرفته و افزایش مناسبی نسبت به تورم داشته باشد.



وی ادامه داد: دولت در لایحه بودجه 1401، بودجه قوه قضائیه را به صورت یک کاسه و مشترک دیده اما ما پیشنهاد کردیم که بودجه‌های سازمان‌های زیرمجموعه جداگانه دیده شود و طبق برنامه ششم یعنی 2.9 درصد بودجه کل کشور باشد.



نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس یازدهم یادآور شد: امیدواریم کمیسیون تلفیق با پیشنهادات کمیسیون قضایی موافقت کرده و در صحن هم تصویب شود.



نوروزی با اشاره به حقوق اندک برخی از کارکنان دستگاه های زیرمجموعه قوه قضائیه، گفت: قضات و کارکنان قوه و زیرمجموعه زحمات زیادی را متحمل می‌شوند بنابراین به صورت جدی نیاز است دولت و مجلس افزایش حقوق آنها را مورد توجه قرار دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 335244
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار