خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/28 - 09:54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمدبیگی:

اعضای کمیسیون اصل نود مجلس از ابرپروژه چشمه نور بازدید کردند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید نظارتی اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از پروژه چشمه نور، گفت: با پیگیری های انجام شده در مجلس، کمیسیون اصل نود برای کمک به پیشبرد این ابرپروژه مهم به میدان آمد و مقرر شد موانع پروژه بررسی و در اسرع وقت جلسات پیگیری با حضور متولیان و مسئولان در کمیسیون اصل نود تشکیل شود.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: در راستای پیگیری آخرین وضعیت ابرپروژه چشمه نور، علی خضریان و مصطفی میرسلیم از اعضای کمیسیون اصل نود مجلس و انبارلویی مشاور این کمیسیون، رجحانی معاون استاندار و مسئولان اجرایی، علمی و پژوهشی این پروژه از چشمه نور در قزوین بازدید و در جریان آخرین جزئیات روند اجرایی پروژه چشمه نور و اقدامات و پیگیری های صورت گرفته، قرار گرفتند.



محمدبیگی با تاکید بر اینکه ابر پروژه می تواند بستر محل رفت و آمد نخبگان برتر کشور و جهان باشد، ادامه داد: توجه به چشمه نور باید در اولویت دولت و برنامه هفتم توسعه قرار گیرد و به جد پیگیر این موضوع هستیم.



وی افزود: با پیگیری های انجام شده در مجلس، کمیسیون اصل نود برای کمک به پیشبرد این ابرپروژه مهم به میدان آمد و در بازدید نظارتی امروز مقرر شد موانع پروژه بررسی و در اسرع وقت جلسات پیگیری با حضور متولیان و مسئولان در کمیسیون اصل نود تشکیل شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 368371
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم