خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/27 - 14:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بهروزی‌فر:

اعتبارات و مطالبات مربوط به تامین اجتماعی در لایحه بودجه مشخص نشده است

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 در مجلس، از بی‌توجهی به تعیین اعتبارات و مطالبات مربوط به تامین اجتماعی و حوزه آسیب‌های اجتماعی در لایحه بودجه 1402 انتقاد کرد.

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در بیان اشکالاتی که در لایحه بودجه 1402 وجود دارد، گفت: بخشی از این اشکالات پیرامون اعتبارات و مطالبات مربوط به سازمان تامین اجتماعی است که در کلیات لایحه بودجه 1402 به آن اشاره‌ای نشده است.



نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: عدم شفافیت در حوزه اعتبارات مربوط به آسیب‌های اجتماعی از دیگر اشکالات این لایحه است چرا که اعداد و ارقام آن مشخص نشده است.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قطعا کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی پیشنهاداتی را در خصوص اعتبارات مربوط به سازمان تامین اجتماعی و حوزه آسیب‌های اجتماعی ارائه داده و مطالبات این بخش را پیگیری خواهد کرد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما در کمیسیون تلفیق به دنبال این هستیم که روند بررسی لایحه بودجه را تسریع بخشیم بنابراین بررسی جزییات آن را به کمیسیون‌های تخصصی و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خواهیم سپرد.



عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم تا بررسی فصل‌ها و ردیف‌های لایحه بودجه 1402 و جداول آن را همزمان تا قبل از پایان سال در صحن به اتمام رسانده و به تصویب برسانیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 355499
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار