خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/16 - 12:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس:

اظهار نظر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور اتهام به مجلس است/ هیأت رئیسه مجلس در مقابل اتهام‌زنی دولت به نمایندگان سکوت نکند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه رسانه دولت در انتشار خبر نحوه تحویل خودرو به نمایندگان شیطنت و بازرس ویژه رییس‌جمهور نیز بدون ارائه مدرک، مجلس را متهم کرده است، از هیأت رئیسه مجلس خواست تا از حیثیت نمایندگان دفاع کند.

کیومرث سرمدی واله در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات اخیر بازرس ویژه رییس جمهور در خصوص تحویل خودرو به تعدادی از نمایندگان مجلس، گفت: طبیعی است که اجرای پروژه اختلاف‌افکنی بین مجلس و دولت اقدام نامناسبی از سوی برخی مسئولان دولتی است.



نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما نسبت به این موضوع اعتراض داشته و از هیأت رئیسه انتظار داریم که به این موضوع به طور جدی ورود کند.



سرمدی تصریح کرد: هیأت رئیسه مجلس نباید در این زمینه سکوت کند چرا که این اظهار نظر به تمام نمایندگان مجلس آسیب زده است، ضمن اینکه باید روشن شود آیا رسانه دولت در این خصوص شیطنت کرده است و منطقی است که آقای درویشیان به طور صریح از طریق رسانه‌ها، مجلس را متهم کند؟



وی افزود: هیأت رئیسه مجلس از هر دستگاهی که در این خصوص ادعایی دارد مدرک بخواهد تا مدارکشان را به مجلس ارائه کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به شائبه‌ای که در پی انتشار این خبر در حوزه انتخابیه‌اش برای مردم ایجاد شده است، یادآور شد: این نحوه اطلاع‌رسانی بازرس ویژه رئیس جمهور صددرصد دارای اشکال است و اگر وی مدرکی دال بر صحت این خبر دارد باید به هیأت رئیسه مجلس، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و کمیسیون اصل 90 مجلس به عنوان مراجع رسیدگی به تخلفات نمایندگان ارائه دهد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: سخنگوی هیأت رئیسه پاسخ آقای درویشیان را شفاف بدهد، همچنین در دفاع از حیثیت نمایندگان به طور جدی وارد عمل./



پایان پیام

  • کد خبر : 361104
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار