خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/30 - 16:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
سیاهکلی مطرح کرد؛

اصلاحات بسیار خوبی در قوه قضائیه انجام شده/ شاهد تحولات عظیم‌تری در عرصه قضا خواهیم بود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ضمن بیان اینکه اصلاحات بسیار خوبی در قوه قضائیه انجام شده است، گفت: رئیس دستگاه قضا با توجه به تخصص و اشراف کامل به مسایل، مشکلات مردم را شناسایی و در جهت حل آنها اقدام کرده و بزودی شاهد تحولات عظیم و دقیق‌تری در عرصه قضا خواهیم بود.

لطف‌اله سیاه کلی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به نامه تقدیر و تشکر 250 نفر از نمایندگان مجلس از مقام معظم رهبری در خصوص انتساب شایسته حجت‌الاسلام محسنی اژه ای به عنوان رئیس قوه قضائیه و اقدامات شایسته وی در عرصه قضا گفت: رئیس قوه قضائیه در مدت زمان پذیرش این مسئولیت با تخصص بسیار خوب، کارآمد، تلاش مضاعف و پر قدرت کار را پیش برده است.



نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس افزود: اصلاحات بسیار خوبی در قوه قضائیه انجام شده، البته همچنان نیازمند اصلاحات ساختاری و بنیادی در این عرصه هستیم که رئیس قوه قضائیه با توجه به تخصص و اشراف کامل به مسایل، مشکلات مردم را شناسایی و در جهت حل و رفع آنها اقدام کرده است.



وی تاکید کرد: مردم در حوزه‌‌های انتخابیه به ما نمایندگان مراجعه کرده و از اقدامات رئیس قوه قضائیه تقدیر می کنند، امیدواریم نامه تقدیر از مقام معظم رهبری و خدمات حجت‌الاسلام اژه‌ای در این مدت کوتاه موجب شود تا دیگر مدیران در حوزه های دیگر متوجه شوند، همانگونه که نمایندگان مجلس نسبت به اقدامات مسئولان نقد می کنند، از اقدامات موثر آنها نیز حمایت می کنند.



سیاهکلی تصریح کرد: رئیس جمهور پیش از این سکاندار دستگاه قضا بود و با قدرت امور اصلاحی را پیش برد و در این شرایط کار برای مدیر بعدی تا حدودی سخت می‌شود اما حجت‌الاسلام اژه ای توانست، بسیار قوی‌تر از دوره قبل امور قضا را برعهده بگیرند و بزودی در قوه قضائیه شاهد تحولات عظیم و دقیق‌تر خواهیم بود./



پایان پیام 

  • کد خبر : 340530
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار