خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/01 - 18:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

اسحاقی در پیامی روز پزشک را تبریک گفت

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.



متن پیام به این شرح است:



نامگذاری یکم شهریورماه سالروز ولادت طبیب و فیلسوف نامدار ایران شیخ الرئیس ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک فرصت مغتنمی است برای پاسداشت تلاش‌های شبانه روزی پزشکان این مرزوبوم که با تخصص و دانش علمی خود و عواطف انسانی آلام روح و جسم بیماران را حیات می بخشند.



با اندکی تأمل در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به حضور حماسی پزشکان ایران اسلامی در عرصه های مختلف به فصلهای درخشان ایثار برمی خوریم که در گستره جغرافیایی ایران، این عزیزان همواره الگوی بی بدیلی در جامعه بزرگ پزشکان دنیا بوده اند. در جریان مبارزات انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس دفاع از میهن و حرم و در ادامه دوران کرونا که می توان گفت در کنار آن سختیها، تحریم‌های ظالمانه تجهیزات پزشکی و دارو عرصه را سخت تر نموده است. در جای جای تاریخ جمهوری اسلامی، ایران نام مجاهدان کادر درمان که پزشکان عزیز کشورمان پیشگام آن هستند متبلور بوده هست و قطعاً به نیکی خواهد ماند.



اینجانب روز پزشک را به فعالان حوزه سلامت به ویژه پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر بهداشت و درمان که این روزها در سطح بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت در راستای خدمات رسانی به بیماران صادقانه و خالصانه حاضرند تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی، تندرستی و سعادت روزافزون همگان را از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم.



قطعاً کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با رویکردی بسیار ارزشمند سعی بر آن دارد تا در جهت تحقق حقوق پزشکان عزیزمان نقش آفرینی نماید زیرا این کمیسیون اعتقاد دارد. اکنون که جامعه متعهد و مجرب پزشکان به جهت علم، تجربه و تعهد در دنیا از شأن و منزلت والایی برخوردار است، می بایست از این ظرفیت در کشور صیانت و حفاظت شود و این امر نیازمند توجه حمایت و همچنین تلاش در جهت تحقق حقوق این عزیزان است.



سلمان اسحاقی



نماینده مردم شریف قاینات و زیرکوه



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان

  • کد خبر : 367333
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم