خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 11:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور:

استعفای وزیر آموزش و پرورش نشانه تکریم معلمان در دولت سیزدهم است

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور استعفای وزیر آموزش و پرورش را نشانه تکریم معلمان در دولت سیزدهم و پایبندی به شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور دانست.

علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به استعفای وزیر آموزش و پرورش، گفت: این استعفا نشان داد که دولت سیزدهم به وعده‌های خود در خصوص تکریم واقعی معلمان پایبند است.



عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به نارضایتی شدید فرهنگیان از اختلال رخ داده در روند پرداخت حقوق اسفندماه آنان یادآور شد: دولت و مجلس بر شفاف سازی این مسئله و جلوگیری از تکرار آن تأکید دارند.



نماینده مردم بابل در مجلس اظهار کرد: مجلس و دولت در کنار یکدیگر بر پیگیری و تأمین مطالبات فرهنگیان عزم راسخ دارند. حل مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت از توان یک وزارتخانه خارج است و مجموعه دولت باید پای کار بیایند.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: اجرای قانون رتبه بندی معلمان بستر را برای ارتقای سطح کیفیت و کاهش مشکلات آموزش و پرورش فراهم می کند. توسعه کشور در گرو توسعه یافتگی دستگاه تعلیم و تربیت است.



وی با اشاره به حمایت مستمر خانه ملت از تکریم فرهنگیان تصریح کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم پیگیری مطالبات و تحقق خواسته های بحق فرهنگیان را در دستور کار دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359481
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار