خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/23 - 12:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
آذری در تشریح جزئیات نشست کمیسیون قضایی مجلس با وزرای نیرو، صمت و گردشگری مطرح کرد؛

ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی مطالبه جدی اعضای کمیسیون از وزیر صمت و قول اتابک برای عملیاتی شدن آن

سخنگوی کمیسیون قضایی جزئیات نشست این کمیسیون با وزرای نیرو، صمت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را تشریح کرد.

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه، 23 مرداد ماه) کمیسیون قضایی و حقوقی با وزرای نیرو، صمت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: وزیر پیشنهادی نیرو تأکید کرد که برنامه هفتم توسعه و اسناد بالادستی به عنوان چراغ راه مدنظر قرار خواهم داد و همچنین نوسازی شبکه های انتقال، احداث نیروگاه‌های جدید، هوشمندسازی توزیع و مصرف، ناترازی در تولید و مصرف برق، اقتصاد برق و اصلاح قیمت‌ها، توجه به محیط زیست، کنترل برداشت‌های منابع آب زیرزمینی را از جمله برنامه‌های خود برشمرد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون نیز از وزیر پیشنهادی در صورت رأی اعتماد خواستار توجه به مشکلات عمده انرژی، قطعی برق چاه‌های کشاورزی، اجرای قوانین توزیع عادلانه آب و نحوه ملی شدن آن، اصلاح قانون تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه و اولویت‌بندی قوانین در حوزه آب شرب، کشاورزی، بهداشت و صنایع شدند.

نماینده مردم قوچان در مجلس دوازدهم با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی صمت در نشست کمیسیون متبوعش ادامه داد:استفاده از ظرفیت ایدرو و ایمیدرو و سازمان توسعه تجارت، تعیین تکلیف وضعیت خودرو و رقابتی کردن و استفاده از خودروهای برقی و ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی از جمله مباحثی بود که نمایندگان از وزیر پیشنهادی صمت خواستار توجه به آنان شدند و وزیر نیز قول توجه به بهبود کیفیت خودروهای داخلی و رقابتی کردن را داد. همچنین ایشان در حوزه معادن و تجارت برنامه‌های خوبی را ارائه کرد که مورد اقبال و توجه اعضای کمیسیون قرار گرفت.

آذری یادآور شد: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز با حضور در کمیسیون برنامه‌های خود را برای توسعه حوزه‌های مربوطه ارائه کرد و نمایندگان خواستار توجه به بهبود وضعیت گردشگری و تمرکز در تصمیم‌گیری و عدالت در توزیع امکانات شدند و وزیر پیشنهادی قول توجه به این مسائل را داد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382161
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار