خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/30 - 17:36
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
گودرزی خبر داد:

ارائه گزارش مدیران عامل بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون در کمیسیون اجتماعی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از ارائه گزارش توسط مدیران عامل بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات دستورکار امروز(دوشنبه ۳۰ مردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در ابتدای این نشست تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور رئیس این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آقای ارکانی نماینده متقاضیان این تحقیق و تفحص به بیان دلایل این درخواست پرداخت و ادامه مذاکرات در این رابطه به جلسات آتی کمیسیون موکول شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: در ادامه این نشست مدیران عامل بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون به منظور بررسی اقدامات به عمل آمده در راستای اجرای تبصره های(۱۴) و (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به ارائه گزارش پرداختند.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، گفت: رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، مدیر عامل بانک رفاه کارگران، مدیر عامل بانک توسعه تعاون و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و دیوان محاسبات در این نشست حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 367184
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم