خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/04 - 18:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
اسماعیلی خبر داد:

ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت/ جمع‌بندی پیرامون پیشنهادات ارائه شده به نشست آتی کمیسیون اجتماعی موکول شد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه نشست امروز این کمیسیون به ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اختصاص داشته است گفت: با توجه به تعداد زیاد پیشنهادات ارائه شده جمع‌بندی نهایی پیرامون ماده واحده و چگونگی جذب نیروها با ماهیت بلندمدت مندرج در این طرح به نشست آتی کمیسیون موکول شد.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح جزییات دستورکار امروز (سه‌شنبه 4 مردادماه) کمیسیون اجتماعی، گفت: این نشست به منظور ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تشکیل شد که کلیات آن با اکثریت آراء نمایندگان مجلس به تصویب رسیده بود و پیرو آن بررسی کارشناسی مورد نیاز را در دستورکار قرار دادیم.



 نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نتیجه بررسی‌ها نشان می‌دهد که تقریبا 21 نوع قرارداد استخدامی وجود دارد که توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی احصاء شده است.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: ما در این نشست ماده واحده و چگونگی جذب نیروها با ماهیت بلندمدت را مورد بررسی قرار دادیم اما با توجه به اینکه پیشنهادات زیادی در این رابطه از سوی نمایندگان مجلس ارائه شده است، جمع‌بندی نهایی در این رابطه به نشست آتی کمیسیون موکول شد.



نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این نشست اعضای کمیسیون و نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 346366
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار