خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 16:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
یزدی خواه خبر داد:

احداث اولین بیمارستان جنرال کشور با رویکرد توانبخشی و روانپزشکی در شهرستان ری/ تقدیر از جهادگران عرصه سلامت در روز پرستار

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به احداث اولین بیمارستان جنرال کشور با رویکرد توانبخشی و روانپزشکی در شهرستان ری، از تقدیر از جهادگران عرصه سلامت در روز پرستار خبر داد.

سیدعلی یزدی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به فرا رسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، عنوان کرد: برهمین مبنا جمعی از اعضای مجمع نمایندگان تهران، مسئولان وزارت بهداشت و جمعی از مسئولان شهرستانی، در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی و تقدیر از تلاش‌های بی دریغ پرستاران این بیمارستان صورت پذیرفت.



یزدی خواه با اشاره به ایثارگری شهدای مدافع سلامت، بیان داشت: همه ما مدیون کادر درمان و بالاخص پرستاران هستیم و کووید ۱۹ نیز عاملی شد تا زحمات این قشر بیش از پیش بر مردم روشن شود.



یزدی خواه با اشاره به تلاش های شبانه روزی و مجاهدانه پرستاران تاکید کرد: بازنگری در دستورالعمل تعرفه گذاری خدمات پرستاران و پرداخت به‌موقع کارانه‌ها و اضافه‌کاری این عزیزان می بایست در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد.



وی افزود: امیدواریم با همکاری دولت و مجلس بتوانیم قدم های بلندی را برای کاهش دغدغه و مشکلات پرستاران برداریم.



احداث اولین بیمارستان جنرال کشور با رویکرد توانبخشی و روانپزشکی در شهرستان ری



وی افزود: همچنین اعضای مجمع نمایندگان استان تهران بازدیدی میدانی از به همراه معاون وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم توانبخشی، رئیس بیمارستان رازی از پروژه احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان روانپزشکی رازی در منطقه امین آباد شهرری داشت.



یزدی‌خواه با اشاره به توقف چندین ساله عملیات اجرایی این بیمارستان عنوان کرد: این بیمارستان، اولین بیمارستان جنرال کشور با رویکرد توانبخشی و روانپزشکی می باشد و پروژه ساخت آن توسط وزارت بهداشت و با همکاری وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی شده است.



وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه مجددا از سرگرفته شده است و پس از انتخاب پیمانکار و تجهیز کارگاه در حال حاضر در مرحله گودبرداری می باشد و طبق برنامه زمان بندی صورت گرفته تا ۳۰ ماه آینده اتمام اسکلت آن با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.



لازم به ذکر است، در پایان این برنامه از تعدادی از پرستاران بیمارستان روانپزشکی رازی تقدیر به عمل آمد./



پایان پیام

  • کد خبر : 371754
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار