خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 15:26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
گودرزی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان؛

آیت‌الله رئیسی یاد و خاطره شهید رجایی را برای نسل جدید زنده کرد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان، گفت: من فکر می‌کنم آیت‌الله رئیسی نام، و خاطره شهید رجایی را برای نسل جدید زنده و سلامت و وفاداری و کار خالصانه را برای نسل دوم و سوم انقلاب دوباره معنا کرد.

حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان ایشان را به مردم و مقام معظم رهبری تسلیت گفت و عنوان کرد: من فکر می‌کنم ایشان نام یاد و خاطره شهید رجایی را برای نسل جدید زنده کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی با تأکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی سلامت و وفاداری و کار خالصانه را برای نسل دوم و سوم انقلاب دوباره معنا و راه نویی را باز کرد، افزود: من یقین دارم که شهادت ایشان به اندازه زندگی او برای نظام اسلامی ایران و انقلاب، اسلام و مقاومت برکت خواهد داشت. چراکه برکت زندگی شهدا مانند ایام حیاتشان است.

گودرزی در پایان گفت: آرزوی همه کارگزاران نظام اسلامی ایران شهادت است و آیت‌الله رئیسی در روز ولادت مولایش به اجداد طاهرین خود پیوست و انشاالله در رضوان الهی متنعم خواهد بود. امیدوارم سایه مقام معظم رهبری پاینده باشد و به قول شاعر:

 «سر خمّ می سلامت/ شکند اگر سبویی»./

پایان پیام

  • کد خبر : 378763
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار