خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/08 - 08:08
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
غضنفرآبادی تشریح کرد:

آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون مهریه در مجلس

عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون مهریه در مجلس، گفت: این طرح در مجلس یازدهم به دلیل تراکم طرح ها و لوایح تعیین تکلیف نشد و در حال حاضر توسط برخی نمایندگان در سامانه ثبت شده و چنانچه 15 نماینده آن را امضا کنند و به کمیسیون قضایی برای بررسی ارجاع شود جزو اولویت‌های کمیسیون قرار خواهد گرفت.

موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح موادی از قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و برخی از احکام راجع به مهریه در قانون، گفت: این طرح در ابتدای دوره مجلس یازدهم اعلام وصول و در کمیسیون قضایی و حقوقی بررسی و گزارش آن ابتدای سال 1401 به صحن علنی ارسال شد و در دستور کار صحن علنی قرار گرفت اما به دلیل تراکم طرح ها و لوایح تعیین تکلیف نشد.

وی افزود: در حال حاضر هم این طرح توسط برخی نمایندگان در سامانه ثبت شده و چنانچه 15 نماینده آن را امضا کنند و به کمیسیون قضایی برای بررسی ارجاع شود جزو اولویت های کمیسیون قرار خواهد گرفت.  

نماینده مردم بم، ریگان و فهرج در مجلس دوازدهم ادامه داد: در این طرح ممنوعیت بازداشت بدهکاران مهریه و حبس زدایی مورد توجه قرار گرفته است./

پایان پیام

  • کد خبر : 381050
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار