خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/27 - 10:59
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : استان ها
مطورزاده:

دیدار مجمع نمایندگان استان‌ خوزستان با رئیس جمهور موجب رفع بسیاری از مشکلات می شود

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس از دیدار این مجمع با رئیس جمهور در ۲۷ مردادماه خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت،مصطفی مطورزاده رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان از دیدار این مجمع با رئیس جمهور در روز شنبه ۲۷ مردادماه خبر داد.

مطورزاده اظهار کرد: دیدار دوجانبه مجمع نمایندگان استان‌ها در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور موجب کاهش و رفع بسیاری از مشکلات بین نمایندگان دولت و مجلس خواهد شد.این دیدار با هدف اطلاع رییس جمهور از مشکلات استان خوزستان با حضور اعضای مجمع نمایندگان در دفتر رییس جمهور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مشترک دولت و مجلس می‌تواند به رفع مشکلات و انتظارات به حق مردم کمک شایانی کند،تصریح کرد: دیدار دوجانبه مجمع نمایندگان استان‌ها در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور موجب کاهش و رفع بسیاری از مشکلات بین نمایندگان دولت و مجلس خواهد شد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس تاکید کرد: "مسعود پزشکیان" چون خود سال‌ها نماینده مردم بوده،سعی دارد شان و جایگاه مجلس را در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور حفظ نگهداشته و همواره به آن اهمیتی دوچندان ببخشد.
مطورزاده با اشاره به اینکه تاکنون رییس جمهور با برخی از مجمع نمایندگان استان‌ها دیدار داشته خاطرنشان کرد: اعضای مجمع نمایندگان استان هایی که تاکنون با رئیس جمهور دیدار داشته‌اند، از این دیدارها رضایت داشته‌اند.در فرصت دیدار با رییس جمهور قطعا همه دغدغه‌های اصلی و شاخص مردم استان زرخیز خوزستان منعکس خواهد شد و یکی از مطالبات جدی ما استفاذه بیشتر از ظرفیت نیروهای انسانی استان خوزستان در مناصب ملی و استانی است.

 

حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان به دعوت نماینده مردم


با دعوت مصطفی مطورزاده نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی ، مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان به منظور بررسی برخی مسائل عمرانی و بازدید از زیرساخت ها،اماکن و طرح های نیازمند به حمایت مالی به شهرستان خرمشهر سفر کرد و در اولین گام از برنامه سفر خود، به همراه مسئولان شهرستان با حضور در یادمان شهدای گمنام شلمچه و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در ادامه این سفر یک روزه نماینده خرمشهر در مجلس ضمن تشریح مسائل و مشکلات زیرساخت های ، اماکن و طرح های نیمه کاره حوزه انتخابیه ، خواستار همیاری ویژه و برنامه ریزی شایسته سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان برای تخصیص اعتبارات حمایتی و عمرانی برای ساماندهی،تعمیر،بازسازی و تکمیل موارد بازدید شده شدند.

پروژه نیمه کاره بیمارستان فوق تخصصی قلب ورزشگاه شهید جهان آراء ،مرکز خدمات جامع سلامت بهبهانیان،بازار صفا،بازار سیف،پروژه احداث دیوار ساحلی ضلع شمالی رودخانه کارون،پروژه چهارخطه کردن جاده خرمشهر اهواز ،پروژه تعریض جاده امام صادق (ع) از ابتدای فلکه عشائر،پروژه نیمه تمام تصفیه خانه فاضلاب خرمشهر ،تصفیه خانه آبرسانی شهدای حفار شرقی،پروژه نیمه کاره استخر قهرمانی،پل شناور منیخ؛ از جمله بخش  های بازدید شده توسط مسولان بود.

مهرداد نیکو در حاشیه این سفر ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در شهرستان خرمشهر،با قدردانی از توجه و اهتمام مصطفی مطورزاده به امور عمرانی مرتبط با شهرستان و استان خوزستان،در خصوص تخصیص اعتبارات،بررسی مشکلات موجود در اماکن و پروژه های نیمه کاره و حل مسائل مطرح شده در این سفر قول مساعد داد .

گفتنی است؛ در این برنامه جمعی از مدیران و مسئولان خرمشهر،از جمله سواری و موسوی معاونان سیاسی و عمرانی فرمانداری ،حیدری عضو شورای اسلامی شهر ، تیموری شهردار ، قنبری رییس اداره راه و شهرسازی،منیعات مدیر اداره ورزش و جوانان و پورافضلی مدیر آبفا حضور داشتند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382319
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار