خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/23 - 20:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جعفر قادری:

یکی از معیارهای دولت و مجلس باید ساماندهی تعطیلات در کشور باشد

**نماینده مردم شیراز ضمن انتقاد به تعطیلات اخیر در کشور، گفت: قطعا یکی از معیارهای مجلس و دولت باید ساماندهی تعطیلات در کشور باشد زیرا اعلام ناگهانی تعطیلات برنامه‌ریزی مردم را بر هم می‌زند.

"جعفر قادری" عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در پاسخ به سئوالی در خصوص ضرورت ساماندهی تعطیلات در کشور ، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سال "همت مضاعف و کار مضاعف" نامگذاری شده، نمی توان کشور را به بهانه های مختلف تعطیل کرد.

وی تعطیلات کشور را نیازمند ساماندهی خواند و گفت: ما از جمله کشورهایی هستیم که دارای تعطیلات بسیاری می باشیم درصورتیکه بسیاری از مناسبتهای ما نیاز به تعطیل شدن ندارد و آن مناسبتها را می توان طی ساعاتی در ادارات با یک برنامه یادآوری کرد.

قادری با بیان اینکه تعطیل کردن ایام تحت هر عنوانی قابل قبول نیست، ادامه داد: این روش درست نیست که به طور ناگهانی در ساعتی از شب اعلام می شود که فردا تعطیل است زیرا به این شکل فقط وقت مردم به هدر می رود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه همچنین گفت: در شرایط امروز گرما و سرما قابل پیش بینی است و اگر قرار است تعطیلاتی هم به این دلایل صورت بگیرد باید از قبل اعلام شود تا مردم بتوانند برای ایام تعطیل خود برنامه ریزی کنند.

وی افزود: در سایر کشورهای دنیا اگر به هزینه های دولت اضافه شود، ساعات کار طولانی تر خواهد شد ولی ما در جهت خلاف دنیا حرکت می کنیم که البته این روش زیبنده ما نیست.

قادری همچنین گفت: کمیسیون هایی که این موضوع به طور ساختاری به آنان مربوط می شود باید در این خصوص حرکت کرده و طرحی را برای ساماندهی این موضوع تهیه نمایند.

  • کد خبر : 21950
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار