خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/30 - 19:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حیدری‌دستنایی:

گلایه کمیسیون آموزش و تحقیقات از مصوب امروز مجلس

**سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات از گلایه اعضای کمیسیون در خصوص مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نورالله حیدری دستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: امروز در مجلس طرحی تحت عنوان حمایت از آموزش عالی غیر دولتی که در نهایت به دنبال حمایت از دانشگاه آزاد بود، به تصویب رسید.

وی ادامه داد: این طرح پیش از این در قالب طرح استفساریه حد و حدود فعالیت شورای انقلاب فرهنگی، در بین نمایندگان در حال تدوین بود که با استفاده از ماده قانونی 145 در صحن مجلس به تصویب رسید.

حیدری تاکید کرد: طبق این ماده قانونی اگر کمیسیون گزارش خود را در خصوص طرح یا لایحه مربوط در زمان مقرر ارائه نکند، طراح آن می‌تواند با کسب نظر از مجلس آن را بار دیگر در صحن مجلس ارائه کند.

وی با بیان اینکه دولت با استفاده از این ماده توانست به اهداف خود برسد، ادامه داد: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات یه هیئت رییسه مجلس گلایه کردند و خواستند دیگر اجازه ندهند با استفاده از این ماده قوانین خود را به تصویب برسانند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به اینکه با تصویب این طرح دانشگاه آزاد به اهداف خود دست یافت، افزود: اگر طرح استفساریه تدوین می‌شود، نتایج آن به اندازه تصویب حمایت از آموزش عالی غیر دولتی، به اهداف دانشگاه آزاد نزدیک نبود.  

  • کد خبر : 19748
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار