خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/30 - 17:41
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
زمانی:

گزارش کمیسون اجتماعی از لایحه برنامه، فردا به کمیسیون تلفیق ارائه می‌شود

**سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری پیشنهادهای نمایندگان در برنامه پنجم توسعه و در حوزه اجتماعی خبر داد.

سیدجواد زمانی نماینده کنگاور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه جلسه امروز کمیسیون به بررسی لایحه پنجم توسعه اختصاص داشت، اظهار داشت: ادامه رسیدگی به برنامه پنجم توسعه و جمع بندی نهایی در دستور کار امروز کمیسیون قرار گرفت؛ در همین رابطه پیشنهادهای بسیاری به کمیسیون ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: با بررسی نهایی بر روی پیشنهادها و جمع‌بندی نهایی گزارش کمیسیون اجتماعی فردا به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون با اشاره به اینکه بررسی بر روی برخی پیشنهادهای نمایندگان فردا نیز صورت می‌گیرد، تاکید کرد: مقرر شد تعدای از پیشنهادهایی که امروز بررسی نشد در جلسه کمیسیون فردا مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد و بعد از آن گزارش تکمیلی به کمیسیون تلفیق ارسال شود.

وی با تاکید بر اینکه در دستور کار امروز کمیسیون مقرر شده بود هیات اعزامی به سازمان کار جهانی گزارشی ارائه دهند، افزود: تمام وقت امروز کمیسیون به بررسی برنامه پنجم توسعه اختصاص یافت و بررسی بر روی گزارش این هیات به جلسه روز سه‌شنبه موکول شد.

  • کد خبر : 19723
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار