خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/27 - 10:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم تربت حیدریه:

کاهش ساعات ادارای، در کار مفید ادارات تاثیر منفی ندارد

**نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به کاهش ساعات ادارای در ماه مبارک رمضان گفت: اگر قرار بر کار کردن باشد و کسی بخواهد کار مفید انجام دهد در همان ساعات کوتاه نیز می‌تواند انجام دهد.

"محمدعلی رضایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، کاهش ساعات اداری در ماه مبارک رمضان را نوعی حرکت دینی- فرهنگی تعریف کرد و افزود: در همه ممالک اسلامی در ماه مبارک رمضان اقداماتی صورت می‌گیرد که نشانگر تفاوت این ماه با سایر ماه‌ها است.

وی با رد انتقاداتی که نسبت به کاهش ساعات اداری وجود دارد اظهار داشت: کارمندان در این ماه می‌توانند با استفاده بهینه از زمان و با افزایش کار مفید خود، خود از ضررهای احتمالی طرح کاهش ساعات ادارای جلوگیری کنند.

این عضو کمیسیون عمران با تاکید بر اینکه توجه به مساله کاهش ساعات اداری برای ما حائز اهمیت است افزود:  این کاهش ساعات اداری برای ما یک امتیاز است، از آن جهت که در همین ساعات کم بتوانیم خوب و مفید کار کنیم، در این صورت است که با فرائض دینی ما که کار را نوعی عبادت دانسته است تعارضی نخواهد داشت.

طبق مصوبه هیات دولت، به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان دولت از فضایل و معنویت‌های ماه مبارک رمضان، ساعات کار ادارات دولتی در ماه مبارک رمضان کاهش پیدا کرده است.

  • کد خبر : 25197
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

اخبار پربازدید
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار