خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/12 - 14:26
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

پاسخگویی سه نماینده به سوالات 30 نماینده در کمیسیون عمران

**وزرای راه و ترابری، نیرو و کشور با حضور در جلسات هفته جاری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به سوالات 30 تن از نمایندگان پاسخ می‌گویند.

به گزارش خانه ملت، در جلسه روز یکشنبه کمیسیون عمران انتخابات کارگروههای تخصصی کمیسیون برگزار می‌شود.

در همین جلسه اعضا بررسی طرح اصلاح ماده (8) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوب 1387 را ادامه خواهند داد.

"حمید بهبهانی" وزیر راه و ترابری در همین روز جهت پاسخگویی به سؤالات "موسی‌الرضا ثروتی" نماینده بجنورد، "حسن کامران"  نماینده اصفهان، "مؤید صدر حسینی" نماینده خوی و چایپاره، حاجی‌اصغری نماینده میانه، "علی‌اکبر اولیاء" نماینده یزد و "اقبال محمدی" نماینده مریوان در جلسه کمیسیون عمران حاضر می‌شود.

اعضای کمیسیون عمران در این جلسه همچنین در مورد درخواست انتقال "علی‌اکبر اولیاء" از کمیسیون تصمیم می‌گیرند.

کارگروه حمل و نقل و راه و ترابری این کمیسیون نیز در روز دوشنبه تشکیل جلسه داده و به بررسی سؤالات "موسی‌الرضا ثروتی"، "حسن کامران"، "مؤید صدر حسینی"، "حاجی‌اصغری"، "علی‌اکبر اولیاء" و "اقبال محمدی" نمایندگان بجنورد، اصفهان، خوی، میانه، یزد و مریوان می‌پردازد.

این کارگروه روز سه‌شنبه نیز           به بررسی لایحه اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برخی از سازمانها و مجامع بین‌المللی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است، خواهد پرداخت.

در همین جلسه وزیر نیرو سؤالات "سیروس سازدار" نماینده مرند و جلفا، "عوض حیدرپور" نماینده شهرضا، "بهمن اخوان" نماینده تفرش و آشتیان، "عبدالحسین ناصری" نماینده گرگان و اق قلا، "سیدنجیب حسینی" نماینده کلاله و مینودشت و "علی زنجانی حسنلوئی" نماینده نقده و اشنویه

را پاسخگو خواهد بود.

"حمید بهبهانی" وزیر راه و ترابری نیز در همین روز و در جلسه همین کاگروه به سوالات

"محمد سقایی" نماینده استهبان و نی‌ریز، "داود محمدجانی" نماینده آباده،

"حشمت‌اله فلاحت‌پیشه" نماینده اسلام‌آباد غرب که به نمایندگی از 7 نماینده سؤال کننده مطرح می‌کند، "محمود احمدی‌بیغش" نماینده شازند، "مصطفی رضا حسینی قطب‌آبادی" نماینده محترم شهربابک، "سیدنجیب حسینی" نماینده کلاله و مینودشت، "غلامعلی میگلی‌نژاد" نماینده بوشهر،

"محمدقسیم عثمانی" نماینده بوکان، "سلمان خدادادی" نماینده ملکان، "سیدرضا اکرمی" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، "سیدمحمد حاجی‌اصغری" نماینده میانه و "عبدالرضا مرادی" نماینده ممسنی پاسخ می‌گوید.

"مصطفی محمدنجار" وزیر کشور نیز در روز سه‌شنبه جهت‌پاسخگویی به سؤال "شاپور پولادی" نماینده ایلام در کارگروه حمل و نقل و راه و ترابری کمیسیون عمران حاضر می‌شود.

  • کد خبر : 20815
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار