خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/14 - 20:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
یحیی زاده به خانه ملت خبر داد:

پاسخگویی حسینی به تبعیض در اختصاص بودجه

**نماینده تفت و میبد با انتقاد از تبعیض در اختصاص بودجه ها به مناطق مختلف کشور گفت: شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد باید در این زمینه پاسخگو باشد.

"سیدجلال یحیی زاده" نماینده تفت و میبد در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سوال خود از شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد که در دستور کار فردای کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد، گفت: در هنگام تصویب لایحه بودجه در بهمن و اسفند سال گذشته در مجلس برخی از نمایندگان از معاونت راهبردی ریاست جمهوری بودجه هایی را برای حوزه انتخابیه درخواست کردند که در اجابت این درخواست بسیار متفاوت برخورد شد به این معنا که برخی پیشنهادات میلیاردی داشتند و این پیشنهادات اجابت شد اما به پیشنهادات برخی از نمایندگان حتی یک ریال هم پاسخ داده نشد.

وی افزود: در همین راستا جلسه ای با عزیزی معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری برگزار و این موضوع مطرح شد که در جلسه تاکید گردید برخی از نمایندگان درخواست های مربوط به بودجه استانی داشتند و بانک مرکزی آن را پذیرفته اما آنهایی که بودجه ملی درخواست کرده بودند این درخواست ها اجابت نشد.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس تاکید کرد: متاسفانه توجیه مسئولان نظارت راهبردی ریاست جمهوری قابل پذیرش نیست چرا که باید عکس این موضوع اتفاق بیفتد.

یحیی زاده گفت: دلیل این تبعیض و ترجیح برخی مناطق بر مناطق دیگر بر ما روشن نبود و در همین راستا از وزیر اقتصاد سوالی کردیم که باید پاسخگو باشد.

  • کد خبر : 21136
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار