خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/27 - 18:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اکرمی به خانه ملت خبر داد:

نشست مشترک کمیسیون فرهنگی و شوراها در خصوص طرح امر به معروف

**عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از نشست مشترک کمیسیون فرهنگی و شوراها و امور داخلی جهت بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

"سیدرضا اکرمی" نماینده تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس به عنوان یک کمیسیون فرعی رسیدگی به طرح امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار امروز خود داشت، گفت: در این جلسه نظرات مختلفی درخصوص طرح مذکور مطرح و در نهایت قرار بر این شد که این کمیسیون با کمیسیون شوراها و امور داخلی که یک کمیسیون اصلی رسیدگی به این طرح است، نشست مشترکی برگزار کند و به جمع بندی برسد.

وی افزود: گزارش مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند دیگر دستور کمیسیون فرهنگی مجلس بود، گفت: آقای جولایی مدیرعامل مذکور در جلسه کمیسیون فرهنگی حضور یافت و اعلام کرد که از سال 1340 تا امسال در عرصه دفاع از کشور، دوران جنگ تحمیلی و همچنین انقلاب اسلامی کمتر از 300 هزار نفر شهید شدند اما در زمینه تصادفات و تلفات جاده ای 800 هزار از بین رفتند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در همین راستا تعداد زیادی از هم وطنان به دلیل عدم پرداخت دیه در زندان به سر می برند که لازم است تا دولت و مردم در این زمینه همتی داشته و دیه این عده از زندانیان پرداخت و در آستانه ماه مبارک رمضان شاهد آزادی آنها باشیم.

  • کد خبر : 22369
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار