خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/29 - 18:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون اجتماعی خبر داد:

نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی با مسئولان اتاق تعاون

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از نشست مشترک این کمیسیون با مسئولان اتاق تعاون کشور و بانک توسعه تعاون در محل اتاق تعاون کشور، برای بررسی مشکلات بخش تعاون خبر داد.

"سیروس برنا بلداچی" عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک اعضای این کمیسیون با مسئولان اتاق تعاون کشور و مدیر عامل بانک توسعه تعاون خبر داد و گفت: در نشست مشترک امروز که در محل اتاق تعاون برگزار می شد مباحث مفیدی در مورد مهم ترین مشکلات فعالیت در بخش تعاون مطرح شد و اعضای کمیسیون به ارائه نظرات خود پرداختند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مهمترین مسئله مطرح شده در این نشست را پیرامون سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر افزایش نقش حوزه تعاون در چرخه اقتصاد است و در برنامه چهارم توسعه نیز دولت ملزم بود که برای بخش تعاون نقش 25درصدی تعریف کند؛ اما متاسفانه در وضعیت فعلی حداکثر هفت تا هشت درصد فعالیت های اقتصادی به بخش تعاون اختصاص دارد، که این موضوع نشان می دهد دولت خیلی از برنامه چهارم توسعه عقب مانده است.

برنا همچنین با اشاره به قرار داشتن برنامه پنجم در دستور کار این روزهای مجلس گفت: تلاش خواهد شد با قانونگذاری صحیح به پیشرفت هرچه بیشتر بخش تعاون در برنامه پنجم توسعه توجه شود.

  • کد خبر : 22696
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار